Poniedziałek 22 Kwietnia 2019. Imieniny obchodzą: Heliodor, Kajus,Leonia, Leonid,Łukasz, Soter,Strzeżymir, Teodor.
Do końca roku zostało 254 dni.

„Zagospodarowanie placu przy Ośrodku Zdrowia w Filipowie”
EFRR

URZĄD GMINY FILIPÓW
ul. Garbaska 2
16-424 Filipów
tel/fax: 0 87 569-60-81
e-mail: Ten adres email jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć

Bank Spółdzielczy Rutka Tartak
oddział Filipów

Nr konta   59 9367 0007 0020 0200 0156 0013

Witamy w serwisie Gminy Filipów.

Mamy nadzieję, że informacje w nim zawarte przybliżą obraz gminy i skłonią Was do jej odwiedzin.
Zachęcamy też do korzystania z Biuletynu Informacji Publicznej oraz udostępnionych druków.

 

PROŚBA O POMOC DLA POGORZELCÓW

  W piątek 1 marca br. nad ranem w miejscowości Jemieliste w Gminie Filipów doszło do pożaru budynku mieszkalnego. Wskutek tragicznego zdarzenia 5 z 8 osób zostało przetransportowanych do kilku szpitali, w tym troje małoletnich dzieci.

Rodzina została objęta doraźnym wsparciem, jednakże nie jest to wystarczające.

Wszystkich tych, którzy chcieliby wesprzeć poszkodowanych, prosimy o dokonanie wpłaty na oficjalne konto o numerze:

PL 56 1140 2004 0000 3002 6828 9133.

 

Dla przelewów zagranicznych należy podać

KOD SWIFT MBANK: BREXPLPWMBK


Odbiorca: „Państwo Truszkowscy”. 

Tytułem wpłaty: „Darowizna dla rodziny Truszkowskich”.

 

Budowa przydomowych oczyszczalni Drukuj Email
Redaktor: Administrator   
23.01.2012.

Mieszkańcy wsi:
Filipów Czwarty, Huta, Czostków, Szafranki, Olszanka


Urząd Gminy Filipów informuje, iż inwestycja pn "Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Filipów" została rozszerzona o dodatkowe miejscowości: Filipów Czwarty, Huta, Czostków, Szafranki, Olszanka.

W związku z powyższym zainteresowani mieszkańcy w/w wsi zamieszkujący na stałe na terenie gminy Filipów proszeni są o stawienie się w terminie do 10 lutego 2012 r. do Urzędu Gminy Filipów, pokój nr 14, w celu podpisania umowy dotyczącej użyczenia części działki na budowę przydomowej oczyszczalni ścieków.

Przy podpisaniu umowy należy przedstawić aktualne dokumenty:  wypis z rejestru gruntów lub inny dokument potwierdzający prawo własności oraz odbitka z mapy zasadniczej działki, na której ma być zlokalizowana oczyszczalnia w skali 1 : 1000.

W przypadku jeśli występuje kilku współwłaścicieli  nieruchomości - umowę podpisują wszyscy współwłaściciele działki.

Powyższe dokumenty można uzyskać w Wydziale Geodezji w Starostwie Powiatowym w Suwałkach ul. Świerkowa 60.

W przypadku pytań proszę o kontakt: Jolanta Kibitlewska, Przemysław Dyczewski, tel. 087/56-96-081 wew. 26.

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »
Projekt
Wyszukiwarka
Mapa zagrożeń
Wyłączenia
Leki 75+
Aktualności

interreg
Wirtualny spacer
 
 Wrota Podlasia
WOT
PPWOW
PROW
RPOWP
 POKL
 POKL

OSP
http://www.zlobki.mpips.gov.pl/

 Program usuwania azbestu