W związku z ogłoszeniem przez NFOŚiGW naboru wniosków dotyczących programu „Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej” Wójt Gminy Filipów zawiadamia zainteresowanych producentów rolnych z terenu gminy posiadających odpady z folii rolniczej, o możliwości złożenia do Urzędu Gminy Filipów informacji o szacunkowej ilości posiadanych odpadów oraz prognozowanej masie do czerwca 2022 r. według właściwych frakcji:
-
Folia rolnicza
-
Siatka i sznurek do owijania balotów
-
Opakowania po nawozach i typu Big Bag
Informację o posiadanych odpadach należy składać do Urzędu Gminy Filipów do dnia 31 lipca 2021r. Podane dane o masie posiadanych odpadów pozwoli określić zapotrzebowanie na dotację we wniosku o dofinansowanie przedsięwzięcia do NFOŚiGW.
Jednocześnie informujemy, że poniesione koszty będą uznane za okres od 1.06.2021 do 30.06.2022 r., umowy między gminami a NFOŚiGW prawdopodobnie będą podpisywane do końca marca 2022 r., zaś środki wydatkowane do końca listopada 2022 r., tym samym odbiór odpadów z folii rolniczych planowany jest wstępnie na drugą połowę 2022 r.
Formularze zgłoszeniowe są dostępne poniżej bądź w pokoju nr 12 w UG Filipów.